Największą siłą IOC jest to, że każdemu z naszych Klientów polecamy zupełnie inny kosmetyk. Każdą recepturę budujemy „od zera”. Tak powstaje zupełnie wyjątkowa Twoja marka kosmetyków.

Pozornie każdy kosmetyk na rynku jest inny…

moja marka,moja marka kosmetyków,własna marka kosmetyków, Moja marka kosmetyków. Jak stworzyć prawdziwą markę kosmetyczną i dlaczego musi być oryginalna?, KONTRAKTOWY PRODUCENT KOSMETYKÓW, PRIVATE LABEL, SELEKTYWNE KOSMETYKI NA ZLECENIE
moja marka,moja marka kosmetyków,własna marka kosmetyków, Moja marka kosmetyków. Jak stworzyć prawdziwą markę kosmetyczną i dlaczego musi być oryginalna?, KONTRAKTOWY PRODUCENT KOSMETYKÓW, PRIVATE LABEL, SELEKTYWNE KOSMETYKI NA ZLECENIE

Tylko pozornie.

Gdy przyjrzysz się wnętrzu, okaże się, że na rynku mamy mnóstwo projektów zbudowanych z tych samych klocków…

Całkowita indywidualność receptur – jest to coś, co definiuje naszą ofertę i podejście do produkcji kontraktowej kosmetyków. Oczywiście, że szybciej i taniej jest polecać Klientom sprawdzone przez daną firmę układy („tzw. bazy kosmetyczne) i żonglować jedynie składnikami aktywnymi. Po pierwsze za każdym razem poleca się coś, co zostało dogłębnie sprawdzone a po drugie – można wyprodukować taki kosmetyk szybko i tanio, ponieważ każdemu Klientowi poleca się praktycznie to samo, więc i obraca się dużymi ilościami w

ciąż tych samych surowców (efekt skali zakupowej). W konsekwencji serwowania tego typu usług, polski rynek kosmetyczny zalany jest kosmetykami tak podobnymi do siebie, że „Klient detaliczny” patrzy tylko na końcową cenę, ponieważ jeden krem (czy innego typu produkt) od drugiego tak naprawdę niewiele się różni. W przypadku wdrażania „nowego kosmetyku” będącego jedynie lekko zmodyfikowaną wersją setek poprzednich, cały proces wdrażania takiej „nowości” jest też dużo krótszy (nie potrzeba tak dogłębnie badać czegoś, co wielokrotnie zostało już sprawdzone). Jeśli jesteś nowicjuszem i nigdy nie posiadałeś własnej marki kosmetycznej – nie zauważysz różnicy między ofertą producenta kontraktowego powielającego wciąż te same produkty (z drobnymi zmianami) a firmy takiej, jak nasza, która dla każdego projektu buduje kosmetyk od podstaw i za każdym razem jest zupełnie coś innego.

Oryginalne receptury i pomysły to coś, co wyróżni Twoją markę na rynku!

Dlaczego innowacja jest istotna i dlaczego budując własną markę warto zapłacić więcej?

Z powodu konieczności przeprowadzenia bardziej dogłębnych badań oraz wyżej opisanego efektu skali zakupowej, która ma miejsce w przypadku polecania każdemu praktycznie tego samego, kosmetyk naprawdę innowacyjny będzie droższy a jego czas wdrażania na rynek będzie dłuższy. Po co więc płacić więcej i czekać dłużej, skoro znajdą się dziesiątki producentów kontraktowych, którzy sprzedadzą mi „krem pod moją marką” i taniej i szybciej?

Ponieważ nie zbudujesz dziś własnej marki na czymś, co nie jest innowacyjne i wyjątkowe!

Być może przez chwilę osiągniesz nawet sukces finansowy, ale bardzo krótkotrwały. Za chwilę znajdzie się bowiem ktoś, kto ma bardzo podobny kosmetyk i oferuje go taniej. Będziesz zmuszona/zmuszony przeznaczać więc coraz większe fundusze na promocję marki i jednocześnie rezygnować z marży. Jeśli przez najbliższe lata nie chcesz przysłowiowo „kopać się z koniem” i opuszczać sukcesywnie swoich cen by po prostu na rynku kosmetycznym przetrwać, musisz posiadać produkt, który jest ciekawy, skuteczny, ale przede wszystkim:

moja marka,moja marka kosmetyków,własna marka kosmetyków, Moja marka kosmetyków. Jak stworzyć prawdziwą markę kosmetyczną i dlaczego musi być oryginalna?, KONTRAKTOWY PRODUCENT KOSMETYKÓW, PRIVATE LABEL, SELEKTYWNE KOSMETYKI NA ZLECENIE
Wyjątkowa – twoja marka kosmetyków!

nie ma odpowiednika na światowym, a przynajmniej polskim rynku!

Kolejny, podobny do innych kosmetyk – to nie jest dobra droga do biznesowego sukcesu, a na pewno nie zbudujesz w ten sposób marki, a to marka, jako taka, sama w sobie ma dziś największą biznesową wartość.

Rynek kosmetyczny w dzisiejszych czasach jest bardzo wymagający a jednak istnieją światowe marki, które od lat radzą sobie świetnie. Wymieńmy parę niewyszukanych przykładów, które na pierwsze „brzmienie” nazwy budzą szacunek wśród konsumentów a ich pozycja rynkowa jest pewna i niezachwiana:

  • LA MER – ekskluzywna marka oparta na innowacji – jedynym w swoim rodzaju ekstrakcie z alg, który nie ma odpowiednika na rynku
  • Guerlain i ich „ORCHIDÉE IMPÉRIALE” – jak wyżej – brak odpowiedników na rynku
  • Dior – np. „koncentrat technologii uzyskany z użyciem mikro-fragmentacji” – oryginalne, niepowtarzające się na rynku technologie wytwarzania surowców

i tak dalej…

Zapewne na myśl przychodzi Ci jeszcze wiele światowych, wielkich marek i one WSZYSTKIE oferują coś oryginalnego (technologię wytwarzania, surowce, sposób aplikacji, opakowanie)…. To nie jest przypadek!  To jedyna droga ku temu, by zbudować coś dużego na lata.

IOC oferuje właśnie takie usługi. Nie będziemy konkurencyjni w przypadku oferty na tysięczny na rynku krem z witaminą C (o ile nie będzie innowacyjny), ale uważamy, że jesteśmy jedynym producentem kontraktowym kosmetyków na rynku polskim, z którym zbudujesz naprawdę wyjątkową markę i biznes!

FAQ – 30 najczęściej pojawiających się do nas pytań: