Kosmetyki do salonu i SPA – własne czy z hurtowni?

Istnieje wiele powodów, dla których warto zainwestować w kosmetyki do własnego salonu pod własną marką:

  • prestiż i promowanie własnej marki
  • możliwość dostosowania składów do indywidualnej praktyki lub programu szkoleń
  • dostosowanie kosmetyków do sprzętu
  • możliwość zastosowania oryginalnych zabiegów, których nie ma w ofercie konkurencji
  • możliwość generowania dodatkowego przychodu poprzez sprzedaż własnej marki kosmetyków do użytku pozabiegowego

Kosmetyki profesjonalne do gabinetów kosmetycznych pod Twoją marką!

Pod hasłem “kosmetyki profesjonalne” kryje się cała gama preparatów kosmetycznych przeznaczonych do użytku w salonach i gabinetach kosmetycznych, spa, gabinetach odnowy oraz w zakładach fryzjerskich i wszelkich innych miejscach, gdzie klienci liczyć mogą na usługi świadczone przez wysoce wykwalifikowana kadrę kosmetologów, dermatologów i innych specjalistów z branży.

W związku z tym, że kosmetyki te nie są przeznaczone do użytku domowego, producenci tacy, jak my, mogą pozwolić sobie na znacznie większą swobodę projektowania kosmetyku, gwarantującą zdumiewające efekty działania. Kosmetyki te w rękach specjalistów nie tylko będą niezwykle efektywne, ale mogą (i powinny) być kierowane do konkretnego zastosowania (konkretnych zabiegów, również przy użyciu profesjonalnych urządzeń). Dlatego właśnie produkcja kosmetyków pod marką Klienta dla zastosowań profesjonalnych jest znakomitym rozwiązaniem. Jedynie w takim wypadku otrzymujemy bowiem konkretny produkt “skrojony na miarę” bardzo wymagających i często wyspecjalizowanych w konkretnym kierunku fachowców oraz ich klientów, gwarantujący widoczny efekt już po pierwszym zastosowaniu.

Wzmocnij własną markę

Na rynku nie brakuje kosmetyków profesjonalnych, jednak warto skorzystać z wiedzy naszych specjalistów po to, by wspólnie stworzyć kosmetyk, który nie tylko maksymalnie wykorzysta obecny w Państwa firmie potencjał (urządzeń, intelektuelany, unikalny know-how, doświadczenie), ale jednocześnie zbuduje lub wzmocni istniejąca markę. Pracana niepowtarzalnych kosmetykach daje również możliwośc oferowania unikalnych zabiegów, niedostępnych nigdzie indziej, a co za tym idzie- zdystansowania się od konkurencji. Kolejna, istotną zaletą, jest swoboda budowania ceny dla zabiegów opartych na kosmetykach, które są dostępne (na wyłączność) tylko dla Państwa i nie mają odwołania (brak możliwości porównania cenowego) na rynku.

Jest jeszcze jedna zaleta takiego rozwiązania- to, jaki efekt pracy zostanie osiągnięty, bardzo zależy od dogłębnego zrozumienia  kosmetyku, mechanizmu jego działania, posiadania konkretnej (również “liczbowej”) wiedzy odnośnie wartości poszczególnych stężeń surowców, pochodzenia surowców itd. To właściciel marki posiada te informacje i przeważnie zachowuje je dla siebie. Jak wykorzystać np. synergię działania lub wręcz zapobiec znoszeniu się wzajemnym potencjalnie pozytywnego działania poszczególnych substancji, czy też mieć pewność o nieprzekraczaniu niebezpiecznych limitów odpowiednich surowców w zbiorze różnych kosmetyków wypracowanej, wykorzystywanej obecnie serii, bez tej wiedzy? My tę wiedzę Państwu dostarczymy, ponieważ kosmetyk wyprodukowany przez nas dla Państwa, jest Państwa, a nie naszą własnością.

Kiedy warto zainwestować we własne kosmetyki?

Serdecznie zapraszamy więc współpracy, a wcześniej- do niezobowiązujących konsultacji z naszymi specjalistami, które być może pomogą w podjęciu decyzji.
Często Pytacie nas Państwo: od jakiej wielkości zamawianej produkcji to ma sens? Zarówno sens logistyczny, jak i finansowy.

Odpowiedź jest prosta- z naszych doświadczeń wynika, że inwestycja taka jest opłacalna finansowo (znacznie mniejsze wydatki, niż obecne), jeśli rocznie zużywacie Państwo nie mniej niż 25 kg danego kosmetyku (jest to około dwa litry/kilogramy masy kosmetycznej miesięcznie). W tym, konkretnym wypadku jednorazowe zamówienie to zakup na 2 lata (50 litrów w przeliczeniu na masę kosmetyczną).

Oczywiście istnieje możliwość budowy sieci dystrybucji takich kosmetyków do innych salonów. W takim wypadku wyżej wymieniona ilość rozłoży się na większą ilość potencjalnych odbiorców.

Dla mniejszych zamówień, które również mają sens, kwota inwestycji jest porównywalna z zakupem korzystnych cenowo preparatów istniejących na rynku, które jednak (te, dostępne szeroko na rynku) ani nie są “skrojone na miarę”, ani nie pozwalają na rozwijanie marki własnej i nie dają możliwości swobodnego wyróżnienia się spośród oferty konkurencji.

kosmetyki do salonu, Kosmetyki do salonu, kosmetyki do spa – kosmetyki profesjonalne pod własną marką od IOC, KONTRAKTOWY PRODUCENT KOSMETYKÓW, PRIVATE LABEL, SELEKTYWNE KOSMETYKI NA ZLECENIE
Własne kosmetyki do salonu i SPA

Może Cię zainteresuje:

  1. JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z PRODUCENTEM KONTRAKTOWYM KOSMETYKÓW?
  2. Koszt wprowadzenia kosmetyku na rynek. Ile kosztuje produkcja kosmetyków pod własną marką? Jakie można osiągnąć zyski? Czy to dobry pomysł na biznes?
  3. Stwórz w 100% swój kosmetyk i zrób to dobrze, czyli jak najskuteczniej i na lata zbudować własną markę kosmetyczną. Kosmetyki private label – jak osiągnąć sukces na lata.
  4. Produkcja kontraktowa kosmetyków pod marką własną (private label), na zlecenie. Tworzenie marki kosmetyków. Jak osiągnąć sukces?
  5. Badania wdrożeniowe kosmetyków – czym są i czy są konieczne do wprowadzenia kosmetyku na rynek