Jak stworzyć prawdziwą markę kosmetyczną i dlaczego musi być oryginalna?

Dlaczego innowacja jest istotna i dlaczego budując własną markę warto zapłacić więcej? Jak osiągnąć sukces na światowym rynku kosmetycznym?
Dlaczego innowacja jest istotna i dlaczego budując własną markę warto zapłacić więcej? Jak osiągnąć sukces na światowym rynku kosmetycznym?
Polski biochemik Kazimierz Funk w swojej pracy zatytułowanej Etiology of the Deficiency Diseases zasugerował, że wielu chorobom niedoborowym „można zapobiegać oraz leczyć je z
Obecnie coraz bardziej widoczny jest znaczący wpływ Instagrama na rynek kosmetyczny. Klienci pragną świadomie kupować kosmetyki i faktycznie doświadczać efektów jakie producenci
W polskim Internecie możemy odnaleźć wiele treści dotyczących pielęgnacji. YouTube, TikTok i inne platformy umożliwiają tworzenie filmów każdemu, niezależnie do tego, czy
Mądrze opracowana strategia marketingowa tworzenia własnej marki jest istotną częścią rozpoczęcia działalności. Wartość polskiego rynku kosmetyków w 2016 r. wyniosła ponad 3,3
Ile trwa realizacja projektu od pierwszego kontaktu z nami? To zależy głownie od Ciebie. My potrzebujemy dwa miesiące na sprowadzenie opakowań i
NASZE USŁUGI PROJEKTUJEMY I WYTWARZAMY KOSMETYKI… ale nie tylko: 01. Planowanie biznesu Pomożemy ułożyć Ci biznesplan i dostarczymy wszelkich informacji niezbędnych do
Najczęściej powtarzające się pytania i odpowiedzi na nie znajdziesz TUTAJ Autor tekstu: Patrycja Michalak, Specjalista ds. Księgowości w IOC Absolwentka:Finansów i Rachunkowości
Przeciętny użytkownik kosmetyków zazwyczaj podświadomie wyczuwa różnicę między kosmetykami codziennymi a kosmetykami selektywnymi, jednak raczej nie potrafi jej zdefiniować. Kosmetyki selektywne i
Kogo dotyczy SPLIT PAYMENT? Split payment, czyli mechanizm podzielonej płatności (MPP) to sposób dokonywania zapłaty za nabyte towary lub usługi polegający na
Wiele osób zapomina o tym w jakich warunkach powinny być przechowywane produkty kosmetyczne, a także że posiadają one pewien okres przydatności. U
Skrót prawa kosmetycznego na rok 2021. Definicja kosmetyku i inne niezbędne informacje.
Produkujesz w domu świetne kosmetyki. Znajomi je wychwalają, więc zaczęłaś się zastanawiać nad podzieleniem się swoimi recepturami z szerszą grupą odbiorców. Niestety,
Tworzymy kosmetyki wiele lat. Obserwujemy losy kolejnych marek kosmetyków, sukcesy oraz porażki. Poniżej przedstawiamy nasze spostrzeżenia – co naszym zdaniem powinnaś/powinieneś zrobić ZANIM
IOC realizuje projekty małe i duże. Wszystkie z tą sama dbałością o szczegóły, z tym samym zaangażowaniem. Jesteśmy załogą od „zadań specjalnych”,
Szanowni Państwo, Z rynkiem MLM, jako producenci, związani jesteśmy od wielu lat. Rozumiejąc specyficzne potrzeby firm branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego oraz wymagania
Jeśli zastanawiasz się nad tym, ile kosztuje produkcja kosmetyków i czy warto zainwestować w produkcję kosmetyków pod własną marką, jaki kapitał minimalny
Własne kosmetyki do salonu i SPA. Jak i kiedy wyprodukować własną markę kosmetyków do salonu czy spa.
Starzenie się skóry – Limit Hayflicka Proces starzenia się od dawna interesował nie tylko badaczy, ale przede wszystkim ludzi, którym nie jest
Badania kosmetyków- Jakie badania musi przejść każdy kosmetyk przed wprowadzeniem go do obrotu na rynek Unii Europejskiej? Badania kosmetyków są niezbędnym etapem
Przed zleceniem nam (lub innej firmie) produkcji własnego kosmetyku, warto zastanowić się nad pewnymi kwestiami dotyczącymi receptury dla gotowego produktu kosmetycznego. Aby
Zadanie: Stworzyć krem BB lepszy od dostępnych na rynku, produkt dla szerokiej gamy odbiorców (w pełnym zakresie wiekowym). „Make-up no make up!”, czyli
Zadanie: Firma Colway posiada w swojej ofercie kolagen natywny. Zadaniem naszym było zaproponowanie produktu, który mógłby być stosowany przed kolagenem, działający synergicznie,
Na światowym rynku surowców kosmetycznych pod nazwą „kolagen” kryje się wiele typów substancji aktywnych. Można je podzielić zarówno ze względu na rodzaj
info@ioc.com.pl | + 48 58 710 24 64 | ul. Abrahama 1A, 80-307 Gdańsk |