Jak stworzyć prawdziwą markę kosmetyczną i dlaczego musi być oryginalna?

Dlaczego innowacja jest istotna i dlaczego budując własną markę warto zapłacić więcej? Jak osiągnąć sukces na światowym rynku kosmetycznym?
Dlaczego innowacja jest istotna i dlaczego budując własną markę warto zapłacić więcej? Jak osiągnąć sukces na światowym rynku kosmetycznym?
Polski biochemik Kazimierz Funk w swojej pracy zatytułowanej Etiology of the Deficiency Diseases zasugerował, że wielu chorobom niedoborowym „można zapobiegać oraz leczyć je z
Obecnie coraz bardziej widoczny jest znaczący wpływ Instagrama na rynek kosmetyczny. Klienci pragną świadomie kupować kosmetyki i faktycznie doświadczać efektów jakie producenci
W polskim Internecie możemy odnaleźć wiele treści dotyczących pielęgnacji. YouTube, TikTok i inne platformy umożliwiają tworzenie filmów każdemu, niezależnie do tego, czy
Mądrze opracowana strategia marketingowa tworzenia własnej marki jest istotną częścią rozpoczęcia działalności. Wartość polskiego rynku kosmetyków w 2016 r. wyniosła ponad 3,3
Rozpoczynając współpracę z producentem kosmetyków, na swojej drodze napotkasz wiele terminów, które z pozoru brzmią tożsamo, lecz w rzeczywistości mają zupełne inne
NASZE USŁUGI PROJEKTUJEMY I WYTWARZAMY KOSMETYKI… ale nie tylko: 01. Planowanie biznesu Pomożemy ułożyć Ci biznesplan i dostarczymy wszelkich informacji niezbędnych do
Najczęściej powtarzające się pytania i odpowiedzi na nie znajdziesz TUTAJ Autor tekstu: Patrycja Michalak, Specjalista ds. Księgowości w IOC Absolwentka:Finansów i Rachunkowości
Przeciętny użytkownik kosmetyków zazwyczaj podświadomie wyczuwa różnicę między kosmetykami codziennymi a kosmetykami selektywnymi, jednak raczej nie potrafi jej zdefiniować. Kosmetyki selektywne i
Tagi: badania kosmetyków, biznes kosmetyki, branding kosmetyków, dystrybucja kosmetyków, fabryka kosmetyków, hurtownia kosmetyczna, ile kosztuje produkcja kosmetyków, inwestycja w kosmetyki, inwestycja we
Produkujesz w domu świetne kosmetyki. Znajomi je wychwalają, więc zaczęłaś się zastanawiać nad podzieleniem się swoimi recepturami z szerszą grupą odbiorców. Niestety,
IOC realizuje projekty małe i duże. Wszystkie z tą sama dbałością o szczegóły, z tym samym zaangażowaniem. Jesteśmy załogą od „zadań specjalnych”,
Z przyjemnością i dumą informujemy, że kosmetyk zaprojektowany i wytwarzany przez nas dla firmy Colway – „Atelokolagen Colway” zwyciężył w prestiżowym konkursie
Społeczna odpowiedzialność biznesu CSR Szanowni Państwo, Z dniem dzisiejszym (30.05.2018) wprowadziliśmy zmiany do bieżącej polityki jakości naszej firmy, rozszerzając ją o
Szanowni Państwo, Z rynkiem MLM, jako producenci, związani jesteśmy od wielu lat. Rozumiejąc specyficzne potrzeby firm branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego oraz wymagania
Jeśli zastanawiasz się nad tym, ile kosztuje produkcja kosmetyków i czy warto zainwestować w produkcję kosmetyków pod własną marką, jaki kapitał minimalny
Własne kosmetyki do salonu i SPA. Jak i kiedy wyprodukować własną markę kosmetyków do salonu czy spa.
Starzenie się skóry – Limit Hayflicka Proces starzenia się od dawna interesował nie tylko badaczy, ale przede wszystkim ludzi, którym nie jest
Zadanie: Stworzyć krem BB lepszy od dostępnych na rynku, produkt dla szerokiej gamy odbiorców (w pełnym zakresie wiekowym). „Make-up no make up!”, czyli
Na światowym rynku surowców kosmetycznych pod nazwą „kolagen” kryje się wiele typów substancji aktywnych. Można je podzielić zarówno ze względu na rodzaj
info@ioc.com.pl | + 48 58 710 24 64 | ul. Abrahama 1A, 80-307 Gdańsk |